søndag, september 02, 2007

Thanks Bro ;-)

I fredags modtog jeg en pakke fra min bror, som indeholdt et signeret eksemplar af Armistead Maupins nyeste roman ”Michael Tolliver Lives”. Den er jeg superglad for og jeg glæder mig rigtig meget til at læse den.

Maupin introducerede Michael Tolliver for første gang i 1978 da han udgav romanen ”Tales of the City” (på dansk: ”Fri i 70’erne”), som er blevet en klassiker indenfor homolitteraturen. Siden hen er der kommet yderligere 6 bind i serien og en mini tv-serie som dækker de første tre bøger.

Derudover har Maupin bl.a. skrevet romanen ”The Night Listener”, som er filmatiseret med Robin Williams og Toni Collete i hovedrollerne.

Desværre er det kun første bind af Tales-serien der er oversat på dansk og det kan selvfølgelig lånes på biblioteket.

God læselyst!

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Sejt!

Anonym sagde ...

Lad os høre hvad du synes om bogen når du har læst den ;o)

Anonym sagde ...

Super :D Jeg synes i hvertfald at den var rigtigt god!

Favntag sagde ...

Hej Jacob.

Jeg skal nok skrive hvad jeg synes om bogen, men det bliver først engang i det nye år da jeg er ved at segne under en enorm arbejdsbyrde...som desværre varer ved de næste tre måneder ;-)