fredag, oktober 19, 2007

Så er der filmfest igen!

I dag blev årets Copenhagen Gay & Lesbian Filmfestival skudt i gang, og endnu engang er der mulighed for at se film i København og Århus. Festivalen har et spændende og alsidigt program, som kan ses her !

En af filmene på programmet er komedien "A four letter word", som kan ses både i København og Århus - se traileren



Er der film på programmet du bare skal se eller har du set nogle af filmene som du kan anbefale, så skriv gerne en kommentar.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg så "A four letter word" i søndags. Traileren er jo mægtig morsom, men efter filmen kunne jeg høre på folk omkring mig, at mange var noget skuffede. Det gælder desværre også mig selv. Den levede bestemt ikke op til mine forventninger.
Mvh Jens Drejer.

Anonym sagde ...

Jeg overvejde faktisk også at se filmen, men flere af mine venner sagde at den var dårlig. Er der andre der har set nogle must-see film, så er jeg meget interesseret i nogle titler.
Mvh. Morten