søndag, februar 25, 2007

Det store bogudsalg

Torsdag den 1. marts starter boghandlernes store årlige bogudsalg.

Udover at der er rigtig meget guf blandt de ca. 600 titler, som kan ses på Ibooks hjemmeside, så er der også et par bøsseromaner og en enkelt dabatbog blandt udvalget:

”Kærlighed uden modstand” af Gilles Rozier - Gyldendal, 2004.
Læs mere om bogen
Pris. 69. kr.

”Timoleon Vieta, kom hjem"” af Dan Rhodes - Tiderne Skifter, 2004.
Læs mere om bogen
Pris. 99. kr

”Det skjulte rum” af Louise Welsh - Borgen, 2004.
Læs mere om bogen
Pris. 49. kr.

”Baggård” af Ari Behn - Tiderne skifter, 2004.
Læs mere om bogen
Pris. 99. kr.

”Sodoma” af Bo Nygaard Larsen - Mellemgaard, 2005.
Læs mere om bogen
Pris. 89. kr.

"Ondt i røven - en debatbog" af Mads Ted Drud-Jensen - Høst, 2005.
Læs mere om bogen
Pris 49. kr.

Er du tilfreds med udvalget af bøger i år?

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

hej favntag. det er herligt at blive gjort opmærksom på det. jeg vil prøve at høre om min lokale boghandler har nogle af de bøger, for det er med at slå til nu hvor de er billige. Bøger er normalt så dyre.

Anonym sagde ...

Tak for tippet.

Anonym sagde ...

Jeg skal købe en fødselsdaggave til min fætter som er homo. Hvilken af disse bøger er den bedste, han er 17 år gamml

Anonym sagde ...

Det afhænger af hvad for en type din "homofætter" (den men "min fætter" brugte jeg også altid, da jeg ikke var sprunget ud) er?

Hvis han ikke har læst bøsselitteratur før, så skal du slet ikke give ham nogle af disse men derimod Frontløberen af P.N. Warren.

Ellers giv ham "Ondt i Røven"

Anonym sagde ...

Læs bogen 'ondt i røven' bare bare for sjov*GGG*

Anonym sagde ...

Måske er det for sent?
Hvis ikke så giv ham Kærlighed Uden Modstand som er en virkelig smuk kærlighedshistorie.