onsdag, februar 14, 2007

People who like Brokeback Mountain

De fleste af os kender nok det, at man har læst en god bog af en forfatter eller set en god film og derefter gerne vil have noget i samme stil. Hvordan finder man så liiiige det?

Det kan hjemmesiden Gnod nu hjælpe med. Gnod kan komme med alternativer til forfattere, film og musik der minder om det man nu har søgt på.
Klik hér og se Gnods udvalg af film der minder om Brokeback Mountain – er det nogle oplagte der mangler eller andre der slet ikke skulle have været med?

Søg selv i
Gnod

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

fed grafik, men der er ikke ret mange af det udvalg jeg vil sammenligne med Brokeback Mountain. Jeg mener:

Fame

The Ice Storm

V for Vendetta!

Det er sgu da for søgt

Anonym sagde ...

Det gir jeg dig ret i. Jeg synes heller ikke der er en sammenhæng i det udvalg, men når jeg søger på forfattere synes jeg det passer bedre