lørdag, september 09, 2006

At være eller ikke at være...

Simons liv er ved at ændre sig - eller er det verden, der forandrer sig?

Han arbejder i rejsebranchen, er først i trediverne og har meget at lære. Ikke mindst om kærlighed. Han leder efter den alle de forkerte steder. Først og fremmest hos vennerne - og så hos veninderne. Bøsse eller ikke bøsse - det er spørgsmålet og det er omdrejningspunktet i Simons forsøg på at finde en at dele livet med.

Simon elsker også kvinder” er en livlig fortælling om at finde kærligheden, om sex og hudløs ærlighed. En roman om mænd og kvinder - og den lille, men betydningsfulde forskel.

Lån bogen på biblioteket

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Simons problematik kender jeg godt. Jeg tror, at det er noget mange af os vist har været eller går igennem! Hvor tit har jeg ikke været hemmeligt forelsket i en fyr fra min omgangskreds, og i stedet scoret en pige, for at virke ”normal”. Jeg tror, jeg vil læse bogen, måske kan jeg lære noget hovedpersonens udgangsfald?