fredag, september 15, 2006

HUSK AT SE…

Angels In America”, som bliver vist på Sveriges kanal 1, lørdag d. 16. september fra kl. 22.20, hvor de tre første afsnit bliver transmitteret, og ugen efter vises de tre sidste.

Al Pacino, Meryl Streep og Emma Thompson på rollelisten. Mike Nichols bag kameraet. Serien bygger på Tony Kuschers vindende skuespil af samme navn, og budgettet var på 60. millioner $. Dette var recepten til en af nyere tids største TV satsninger, som desuden vandt rekordhøje 11 emmy-priser.


Angels in America” foregår i 1985. Reagan er i det hvide hus og AIDS er for alvor blevet det nye århundredes pest.Den 6 timer lange serie følger forskellige skæbner der på den ene eller den anden måde bliver berørt af den frygtelige sygdom...

Jeg kan stærkt anbefale at man sætter sig godt til rette foran skærmen lørdag aften, hvor der venter en barsk, underholdende og intens oplevelse.

God fornøjelse.

Angels in America” kan lånes på biblioteket

eller købes via cd-wow

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg fattede ikke en dyt af hvad der foregik med englen, pingvinen og de andre underlige stunts.
Hvis det ikke var med er serien sikkert god

Anonym sagde ...

flot serie, som har gjort mig nysgerrig på hvordan det ender. Jeg synes også meget af det var mærkeligt og jeg forstod sikkert ikke det hele.

Prøv evt. at se denne side for yderligere forståelse:

http://forum.giraffen.dk/viewtopic.php?p=37608